Treść do regulaminu gwarancji na usługi:
Niniejszym, oświadczam, iż zostałem w sposób jasny i pełny poinformowany przez Przyjmującego zamówienie (Ewa Borawska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą SPEEDTRONIC z siedzibą w Łomży przy ul. Kraska 32, NIP: PL7181940666) przed zleceniem usługi o sposobie udzielania gwarancji na usługi oferowane przez Przyjmującego zlecenie, zapoznałem się z treścią gwarancji udzielanych na usługi oferowane przez Przyjmującego zlecenie i wyrażam zgodę na warunki gwarancji. Gwarancja, o której mowa w regulaminie dotyczy wyłącznie regeneracji modułów sterujących, optymalizacji oprogramowania oraz regeneracji sterownika silnika w pojeździe marki Scania.
Szczegółowe warunki gwarancji:
Gwarancja na regenerację modułów sterujących udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty wykonania usługi i obowiązuje na terytorium Polski oraz Unii Europejskiej, co oznacza, iż Dający zlecenie zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Przyjmującego zlecenie moduł sterujący na własny koszt. Gwarancja na usługę regeneracji sterownika silnika w pojeździe marki Scania EURO 6 udzielana jest natomiast na okres 6 miesięcy od daty wykonania usługi i obowiązuje wyłącznie na terenie Polski, co oznacza, iż w przypadku, gdyby okazało się, iż po wykonaniu usługi doszło do powstania ewentualnej usterki bądź innego problemu technicznego, który może mieć związek z wykonaną przez Przyjmującego zlecenie usługą, a auto, które było objęte przedmiotem usługi znajduje się poza Polską to wówczas Przyjmujący zlecenie zwolniony jest w całości z obowiązku przyjazdu na miejsce gdzie auto się znajduje. Dający zlecenie nie będzie w takim wypadku żądał od Przyjmującego zlecenie przyjazdu do miejsca postoju auta za granicami Polski ani nie będzie w związku z tym żądał od Przyjmującego zlecenie odszkodowania, naprawienia szkody czy też nie wystąpi w stosunku do Przyjmującego zlecenie z jakimkolwiek innym roszczeniem, w tym roszczeniem o zapłatę czy też o wykonanie zastępcze, czy utracone korzyści. Gwarancja na optymalizację oprogramowania udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty wykonania usługi i obowiązuje na terytorium Polski oraz Unii Europejskiej.
W przypadku gdyby okazało się, iż po wykonaniu usługi regeneracji modułów sterujących, optymalizacji oprogramowania w okresie 12 miesięcy od daty ich wykonania doszło do powstania problemu technicznego, ewentualnej usterki celem ich usunięcia, a w pierwszej kolejności celem dokonania przez Przyjmującego zlecenie analizy, diagnozy zaistniałego problemu Dający zlecenie zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć w sposób przez siebie wybrany do siedziby Przyjmującego zlecenie część, która według Dającego zlecenie uległa usterce, a która to część była objęta usługą. Przyjmujący zlecenie po otrzymaniu części dokona analizy problemu, diagnozy i po sprawdzeniu części, w przypadku gdyby okazało się, iż wykonał w sposób nieprawidłowy usługę, a co za tym idzie powstały problem, usterka jest rzeczywiście konsekwencją źle wykonanej przez Przyjmującego zlecenie usługi wówczas Przyjmujący zlecenie dokona naprawy części bez kosztowo, tzn. nie będzie żądał od Dającego zlecenie zapłaty. W takim przypadku Przyjmujący zlecenie ma 7 dni na dokonanie naprawy w ramach gwarancji.
W sytuacji gdyby okazało się, iż Przyjmujący zlecenie nie ponosi winy za powstały problem, usterkę w części, a usterka lub problem powstały z innego powodu, w tym np. z powodu nieprawidłowego użytkowania części, jej mechanicznego uszkodzenia, to wówczas Przyjmujący zlecenie nie dokona jej naprawy, a Dający zlecenie zobowiązuje się odebrać od Przyjmującego zlecenie część w terminie wyznaczonym przez Przyjmującego zlecenie na własny koszt.
Gwarancje nie obejmują wad ukrytych oraz zużywania się elementów eksploatacyjnych.
Reklamacje w ramach gwarancji, o których mowa w regulaminie winny zostać zgłoszone w przypadku powstania ewentualnej usterki niezwłocznie tzn. najpóźniej w ciągu jednego dnia od daty powstania usterki. Reklamacja winna być zgłoszona w formie korespondencji e-mail na adres info@speedtronic.pl wraz z dokładnym opisem zaistniałego problemu załączonym wydrukiem diagnostycznym.
W przypadku gdyby Dający zlecenie podjął próbę samodzielnej naprawy ewentualnej usterki bądź zlecił naprawę innemu podmiotowi to wówczas prawo do złożenia reklamacji nie obowiązuje i Dający zlecenie nie ma prawa obciążyć Przyjmującego zlecenie żadnymi kosztami z tego tytułu. Gwarancja w takim wypadku przestaje obowiązywać.
Przyjmujący zlecenie w przypadku skutecznego złożenia reklamacji oraz w sytuacji kiedy okaże się, iż winę za powstałą usterkę bądź problem techniczny ponosi Przyjmujący zlecenie to Przyjmujący zlecenie dokona naprawy bezpłatnie. Dający zlecenie nie będzie jednak w związku z tym dochodził od Przyjmującego zlecenie roszczenia o jakąkolwiek zapłatę, w tym z tytułu przestoju auta, utraty zlecenia czy też z innych powodów, w tym z tytułu kar umownych utraconych korzyści, odszkodowania.
* Oświadczam, iż zostałem poinformowany przez Przyjmującego zlecenie przed rozpoczęciem zlecenia o tym na czym będzie polegać usługa (tzw. dezaktywacja systemu oczyszczania spalin), o sposobie jej wykonania oraz jej skutkach, o możliwości przywrócenia ustawień w zakresie emisji spalin, a co za tym idzie oświadczam, iż jestem w pełni świadomy jej konsekwencji i skutków. Zrzekam się w związku ze zleconą usługą jakichkolwiek roszczeń teraz i w przyszłości w stosunku do Przyjmującego zlecenie. Przyjmujący zlecenie nie odpowiada za postępowanie organów publicznych. Usługa jest jedynie elementem diagnostyki maszyny w celu sprawdzenia uszkodzeń. Dający zlecenie winien przywrócić auto/maszynę do stanu zgodnego z homologacją w myśl obowiązujących w Polsce oraz na terenie Unii Europejskiej przepisów. Przyjmujący zlecenie oświadcza, iż ewentualną reklamację można zgłosić za pośrednictwem e-maila na adres info@speedtronic.pl. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych.