Regulamin świadczenia usług

Oświadczam, iż przed zleceniem usługi zapoznałem się z treścią regulaminu świadczenia usług Zleceniobiorcy, który dostępny jest na stronie Speedtronic.pl i w całości go akceptuję.

 

Treść do regulaminu usług:

 

Niniejszym, oświadczam, iż zostałem w sposób jasny i pełny poinformowany przez Przyjmującego zamówienie (Ewa Borawska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą SPEEDTRONIC z siedzibą w Łomży przy ul. Kraska 32, NIP:7181940666) o tym, iż zlecona Przyjmującemu zlecenie usługa obejmuje terytorialnie wyłącznie teren Polski, co oznacza, iż w przypadku, gdyby okazało się, iż po wykonaniu usługi w okresie 6 miesięcy od odebrania auta/sprzętu od Przyjmującego zlecenie doszło do powstania ewentualnej usterki bądź innego problemu technicznego, który może mieć związek z wykonaną przez Przyjmującego zlecenie usługą, a auto, które było objęte przedmiotem usługi znajduje się poza Polską to wówczas Przyjmujący zlecenie zwolniony jest w całości z obowiązku przyjazdu na miejsce gdzie auto się znajduje. Dający zlecenie nie będzie w takim wypadku żądał od Przyjmującego zlecenie przyjazdu do miejsca postoju auta za granicami Polski ani nie będzie w związku z tym żądał od Przyjmującego zlecenie odszkodowania, naprawienia szkody czy też nie wystąpi w stosunku do Przyjmującego zlecenie z jakimkolwiek innym roszczeniem, w tym roszczeniem o zapłatę czy też o wykonanie zastępcze, czy utracone korzyści (gwarancja).

 

  1. Gwarancja o której mowa powyżej udzielana jest na okres 6 miesięcy od daty wykonania usługi i obowiązuje wyłącznie na terytorium Polski.

  2. W przypadku gdyby okazało się, iż po wykonaniu usługi w okresie 6 miesięcy od daty jej wykonania doszło do powstania problemu technicznego, ewentualnej usterki celem ich usunięcia, a w pierwszej kolejności celem dokonania przez Przyjmującego zlecenie analizy, diagnozy zaistniałego problemu Dający zlecenie zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć w sposób przez siebie wybrany do siedziby Przyjmującego zlecenie część, która według Dającego zlecenie uległa usterce, a która to część była objęta usługą. Przyjmujący zlecenie po otrzymaniu części dokona analizy problemu, diagnozy i po sprawdzeniu części, w przypadku gdyby okazało się, iż wykonał w sposób nieprawidłowy usługę, a co za tym idzie powstały problem, usterka jest rzeczywiście konsekwencją źle wykonanej przez Przyjmującego zlecenie usługi wówczas Przyjmujący zlecenie dokona naprawy części bezkosztowo, tzn. nie będzie żądał od Dającego zlecenie zapłaty. W takim przypadku Przyjmujący zlecenie ma 7 dni na dokonanie naprawy w ramach gwarancji.

  3. W sytuacji gdyby okazało się, iż Przyjmujący zlecenie nie ponosi winy za powstały problem, usterkę w części, a usterka lub problem powstały z innego powodu, w tym np. z powodu nieprawidłowego użytkowania części, jej mechanicznego uszkodzenia, to wówczas Przyjmujący zlecenie nie dokona jej naprawy, a Dający zlecenie zobowiązuje się odebrać od Przyjmującego zlecenie część w terminie wyznaczonym przez Przyjmującego zlecenie na własny koszt.

  4. Dający zlecenie ma możliwość skorzystania z prawa do złożenia reklamacji w ramach gwarancji w okresie 6 miesięcy od daty wykonania usługi przez Przyjmującego zlecenie. Reklamacja winna zostać zgłoszona w przypadku powstania ewentualnej usterki niezwłocznie tzn. najpóźniej w ciągu jednego dnia od daty powstania usterki. Reklamacja winna być zgłoszona drogą elektroniczną email:info@speedtronic.pl wraz z dokładnym opisem zaistniałego problemu.

  5. W przypadku gdyby Dający zlecenie podjął próbę samodzielnej naprawy ewentualnej usterki bądź zlecił naprawę innemu podmiotowi to wówczas prawo do złożenia reklamacji nie obowiązuje.

  6. Przyjmujący zlecenie w przypadku skutecznego złożenia reklamacji oraz w sytuacji kiedy okaże się, iż winę za powstałą usterkę bądź problem techniczny ponosi Przyjmujący zlecenie to Przyjmujący zlecenie dokona naprawy bezpłatnie. Dający zlecenie nie będzie jednak w związku z tym dochodził od Przyjmującego zlecenia roszczenia o jakąkolwiek zapłatę, w tym z tytułu przestoju auta, utraty zlecenia czy też z innych powodów.

 

 

 

MASZ PYTANIE ? POTRZEBUJESZ POMOCY ?

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji i odpowiedzą na Twoje pytania.