Naprawa sterownika CPC4 CPC4 IMO_PTCAN FREIGHTLINER

Zapytaj o ofertę

Naprawa sterownika CPC4 IMO_PTCAN
(A 003 446 92 02 / 001)

Oferujemy profesjonalną naprawę sterownika CPC4 IMO_PTCAN (A 003 446 92 02 / 001). Usterki sterownika CPC4 marki Continental mogą wystąpić nagle i znacząco ograniczyć sprawność ciężarówek, maszyn budowlanych oraz rolniczych. 


 

Najczęstsze usterki sterownika CPC4 marki Continental stosowanego w ciężarówkach, maszynach budowlanych oraz rolniczych obejmują:

  • Brak możliwości uruchomienia pojazdu lub maszyny – pomimo sprawnych układów mechanicznych, pojazd nie reaguje na próbę rozruchu.
  • Brak komunikacji z kluczowymi systemami:
    • Silnikiem (MCM/ECU),
    • Skrzynią biegów (TCM),
    • Układem oczyszczania spalin (ACM).
  • Komunikat "Immobilizer aktywny", który uniemożliwia uruchomienie pojazdu.
  • Przerywana praca silnika – nagłe gaśnięcie podczas pracy.
  • Problemy z przenoszeniem mocy – obniżenie wydajności napędu lub brak możliwości osiągnięcia prawidłowej prędkości i obrotów roboczych.
  • Błędy diagnostyczne pojawiające się na panelu sterującym wynikające z usterek komunikacji w systemie CAN-Bus.

Nasza firma specjalizuje się w naprawie modułu sterownika CPC4. Dysponujemy odpowiednim sprzętem i wiedzą, aby skutecznie zdiagnozować i naprawić wszelkie usterki, a także zaprogramować każdy moduł CPC4, przywracając pełną funkcjonalność pojazdu.

 

Sterownik Continental CPC4 znajduje zastosowanie głównie w maszynach oraz pojazdach wymagających zaawansowanego zarządzania napędem i podwoziem.Sterownik CPC4 pełni kluczową rolę w maszynach, które korzystają z jednostek napędowych Mercedesa, takich jak:
   - *OM906LA, **OM921LA, **OM460, **OM473*,

 Choć najczęściej wiązany jest z pojazdami ciężarowymi, znajduje się również w zaawansowanych maszynach budowlanych i rolniczych, takich jak:

Marki maszyn, w których może być montowany CPC4:

  1. Bell Equipment

    • Maszyny takie jak wozidła przegubowe Bell, które stosują moduły i systemy sterowania wymagające integracji z podwoziem i układem napędowym, mogą wykorzystywać CPC4.
  2. Manitou

    • Maszyny ładowarki teleskopowe oraz ich najnowocześniejsze maszyny, które wymagają zaawansowanego zarządzania układami mechanicznymi i elektronicznymi, np. w dużych ładowarkach Manitou.
  3. JCB (potencjalne zastosowanie w wybranych modelach)

    • Zaawansowane maszyny budowlane i rolnicze tej marki – szczególnie w modelach wyposażonych w moduły systemów zarządzania, np. większe koparki czy ładowarki.
  4. Liebherr

    • Maszyny górnicze czy zaawansowane ładowarki kołowe Liebherr mogą korzystać z podobnych modułów Continental, w tym CPC.
  5. Caterpillar (wybrane modele)

    • Niektóre maszyny Cat w najnowszych modelach używają zaawansowanych sterowników Continental, w tym modułów sterującymi podwoziem.
  6. Komatsu i Volvo CE

    • Maszyny budowlane, które wymagają zaawansowanego elektro-hydraulicznego sterowania.

Główne marki rolnicze (AGRO) z modułami CPC4:

  1. CLAAS - jeden z wiodących europejskich producentów maszyn rolniczych, stosuje zaawansowane sterowniki Continental w nowszych modelach kombajnów i ciągników

  2. Fendt (Grupa AGCO) - wysokiej klasy ciągniki i kombajny znane z zaawansowanej elektroniki, wykorzystują technologie Continental w modelach premium

  3. Deutz-Fahr - ich najnowsze modele ciągników z serii 6, 7 i 9 mogą być wyposażone w sterowniki Continental

  4. Massey Ferguson (Grupa AGCO) - w wybranych modelach ciągników z zaawansowanymi systemami elektronicznymi

  5. Valtra (Grupa AGCO) - sterowniki Continental są wykorzystywane w ich nowszych ciągnikach

  6. JCB Agriculture - głównie w ładowarkach teleskopowych wykorzystywanych w rolnictwie

  7. New Holland - w niektórych zaawansowanych modelach ciągników i kombajnów

Specjalistyczne maszyny rolnicze:

  1. Krone - w prasach rolujących i przyczepach samozbierających wyższej klasy

  2. Grimme - w kombajnach do zbioru ziemniaków i buraków z zaawansowanymi systemami elektronicznymi

  3. Amazone - w wybranych modelach opryskiwaczy i rozrzutników nawozów


Najczęściej montowany w:

  • Ładowarkach teleskopowych,
  • Wozidłach przegubowych,
  • Koparkach większej klasy,
  • Zaawansowanych ciągnikach i maszynach rolniczych z systemami zarządzania CAN.