Specyfika sterowników silnika z rozruchem TDI polega na wykorzystywaniu dedykowanego elementu programu – mapy. Owa mapa odpowiedzialna jest za dawkowanie paliwa, dostosowując ilość do temperatury silnika przy rozruchu. System zaprogramowany jest tak, aby przy zimnym silniku dawkę paliwa zwiększać, zaś przy gorącym zmniejszać. To bardzo często generuje problem przy rozruchu gorącego silnika.
My ten problem rozwiązujemy. Usuwamy problem bezpowrotnie. Usługę wykonujemy we wszystkich pojazdach Diesla z grupy VW, Seat, Skora oraz Audi.
Problem nie dokucza przeważnie w nowych samochodach, natomiast w miarę eksploatacji i postępującego zużycia części silnika, parametry się zmieniają. Okazuje się jednak, że zmiany nie wymagają nowych części, a jedynie korekty odpowiedniej mapy w programie.
Modyfikujemy elementy programu odpowiedzialne za rozruch, całkowicie eliminując problem.
W samochodach z rocznikiem powyżej 2000, odczyt i zapis programu sterującego pracą silnika następuje z wykorzystaniem łącza OBD2. W rocznikach wcześniejszych konieczny jest demontaż sterownika i użycie dedykowanego programatora.
Wykorzystujemy nasze doświadczenie, ogromną wiedzę oraz najlepszy sprzęt i narzędzia, renomowanych producentów na rynkach europejskich. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.