Wyłaczenie zaworu EGR

Zapytaj o ofertę

Oferujemy usługę wyłączenia/dezaktywacji/usunięcia zaworu recyrkulacji spalin EGR programowo. . Wprowadzamy trwałe zmiany w programie komputera głównego ECU, bez szkody na stanu technicznego maszyny, ale z ogromnym zyskiem w jego eksploatacji.

Stałe zamknięcie zaworu gwarantuje sprawną pracę silnika i znacznie większy komfort użytkowy. W większości przypadków obsługę zaworu EGR możemy wyłączyć całkowicie (odłączając wtyczkę lub dokonując demontażu).

Rozwiązania naszę jest bezpiecznym i skutecznym pozbyciem się problemów z wiązanych z brakiem mocy,nadmiernym kopceniem oraz przechodzeniem jednostki sterującej w tryb awaryjny.

KORZYŚCI z wyłączenia EGR

Jak powiedzieliśmy na początku, EGR jest bardzo problematycznym problemem w maszynach budowlanych, więc wyeliminowanie go wyeliminuje również wiele problemów często z nim związanych. Z perspektywy długoterminowej powinno to pozwolić na oszczędności w naprawie silnika, a także na potencjalną wymianę silnika w przypadku przedwczesnej awarii. Ale usunięcie EGR wiąże się również z szeregiem innych korzyści, takich jak:

  • Ulepszona wydajność i reakcja silnika: Ulepszona reakcja silnika jest zwykle jednym z kluczowych atrybutów wydajności, na który wpływa usunięcie EGR. Ponadto silnik będzie nadal pracował czysty i wolny od osadów węgla, co pomoże mu pracować lepiej.
  • Poprawiona wydajność silnika: Chociaż EGR został zaprojektowany w celu zmniejszenia emisji spalin, można powiedzieć, że rekompensuje to korzyści środowiskowe, powodując, że silniki pracują mniej wydajnie. Dlatego usunięcie EGR zwykle prowadzi do poprawy efektywności paliwowej. Jeśli zarządzasz flotą pojazdów, wiesz już, że paliwo jest jednym z największych kosztów ogólnych. Dlatego poprawa efektywności paliwowej - nawet umiarkowanie - może przejść długą drogę.
  • Oszczędność kosztów: tylko dlatego, że warto o tym jeszcze raz wspomnieć, możesz zrekompensować koszty usunięcia EGR poprzez wszystkie koszty naprawy, których prawdopodobnie nie zapłacisz w przyszłości.